.

זה נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי...

לעשות מה שאת אוהבת בזמן שנוח לך ולהרוויח לקוחות חדשים?

אחרי שהשקעת במשך השנים כל כך הרבה זמן, כסף וכוחות כדי להתמקצע, את לא צריכה יותר מאשר 4 שבועות(! כן, זו תוכנית שחותרת כמה שיותר מהר לתוצאות), אבחון החוזקות שלך ובניית תוכנית השיווק שלך ללקוחות משלמים.

65 יום אמורים בהחלט להספיק בשביל זה, במיוחד כשאת גם מקבלת פרסום, כצ'ופר.

התוכנית להשיג לקוח יוצאת לדרך בעוד...

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

ולא רק את זה תלמדי במסגרת ההכשרה המקצועית:

 

- תלמדי איך מדברים עם לקוח פוטנציאלי

- תקבלי הסכם כתוב שתחתימי עליו את הלקוח

- תביני איך יודעים בעצם מה הלקוח צריך ממך

 

ובעיקר?

תשקיעי פעם אחת בהתחלה כדי ללמוד ולהבין ולתרגל -

תוך כדי ליווי צמוד בימים א-ה בלי לתת לך לנוח

עד שתצליחי

ותמצאי את עצמך עם לקוחות שצריכים אותך.

 

תעבדי מהבית, בשעות שנוחות לך ובתנאים שנוח לך לעבוד בהם,

תגדלי את הילדים בנחת כי תהיה לך תוכנית עבודה מסודרת במקום לג'נגל בין הבית לעבודה,

בעזר השם, תרוויחי לקוחות שרוצים לעבוד איתך במקום לרדוף אחריהם

 ותוכלי להתחיל לנשום.

 

אבל רגע לפני שנדבר על איך תגיעי לכמה כסף בחודש שאת יכולה להרוויח, בואי נבין רגע למה נפתחת תוכנית הליווי הזאת שעינייך רואות עכשיו את הפרטים שלה.

רגע לפני שאתן לך את כל הפירוט שנכלל בתכנית עבודה מהבית ומי מתאימה להיכנס אליה כדי להרוויח תהליך שיווקי מתוכנן ולקוחות שרוצים אותך - אני רוצה שתביני מה אני מחפשת והאם שווה לך בכלל להצטרף אלינו.

מי אני ולמה שתקדישי זמן כדי לקרוא מה שכתבתי לך?

שמי ריקי קפלן, ואני ידועה בכינוי שלי: דסמנית.

אני עובדת מול בעלי עסקים שמוכרים שירות טוב או מוצרים טובים, ורוצים שאעזור להם בשיווק אונליין, דבר שהפך לחלק מהחיים בעסק מאז תחילת הקורונה, אבל היה קיים גם לפניה. אני עושה בשבילם מה שצריך בשיווק הדיגיטלי, כדי שמקסימום לקוחות רלוונטיים יידעו עליהם ויפנו אליהם.

ככל שעובר הזמן, גיליתי שיש לא מעט עצמאיות שלא יכולות לשכור את השירות שלי בשלושים אלף ש"ח ומעלה, אבל דווקא הן חייבות לקוחות... איזה פרדוקס.

בנקודה הזאת נולדה התכנית עבודה מהבית.

מה כוללת תוכנית הליווי?

בסך הכל 4 חלקים:

 

1) היכרות: מה המכלול ואיך מגיעים למטרה הגדולה

    • המכלול: עסק בנוי מייצור, שירות לקוחות, שיווק ומכירות, וכל זה יושב... עליך!
    • המטרה הגדולה: את לא רובוטית וכדי שתהיה לך מוטיבציה צריך מטרה מלהיבה
    • מבדק: היכולות והכישורים שלך, ואיך לוודא שאת עובדת רק במה שאת אוהבת
    • תכנון: סודות העבודה החכמה וההדרגתית שתאפשר לך לעבוד בלי להשתעבד
    • השיטה: איתור הלקוחות שצריכים בדיוק אותך במקום להיתקע עם בוסים מרגיזים

2) מיינדסט: לשמור על אנרגיות גם בימים מתישים שרוצים לרסק אותך 

        • תעיפי רחוק את הקולות המחלישים שמפריעים לך לגבות שכר הוגן שאת ראויה לו
        • תחסכי לך את הקושי הענק של עצמאית שאין לה חשק לעבוד, אבל היא מוכרחה
        • תלמדי איך מתדלקים אנרגיות ואיך משתמשים בקבוצה כדי להמשיך בתנופה
        • תבצעי כל יום, כל יום מה שצריך, ואז תוכלי לעשות מה בא לך

3) להתמקצע: החלק הטכני והארגוני כי אי אפשר בלי זה, נכון? זה מה שאת צריכה לדעת

        • התוכנות והאפליקציות שצריך בעבודה מהבית ואיך תעשי איתם קסמים
        • המיומנויות הנדרש ממך בטלפון, במייל, בתוכנות מקוונות ומול פלטפורמות
        • הסכמים ושירות לקוחות איך קובעים גבולות ברורים? ככה עושים את זה פיקס
        • מרכזי רווח ואיך תדעי להציג הצעות קבועות במקום לבנות לכל לקוח הצעה חדשה

 

4) שיווק! במקום לדחוף ולמכור בכוח, בואי לפזר אבקת קסמים שמביאה לך לקוחות
 

        • תביני איך משיגים לקוחות בהשקעת מאמץ מינימלי בלי לשחוק את המחירים שלך
        • תכירי 3 שיטות איך לעדכן לקוחות שאת פנויה לקבל אותם, כדי שהם ירדפו אחרייך
        • תדעי איך לוודא מראש שתעבדי רק עם הלקוחות שאת רוצה לקבל
        • תקבלי פטנטים איך לבנות מערך שיווק שנתי בלי להישאר מותשת

רגע, הכנתי לך עוד כמה דברים טובים כדי להקל עלייך...

  • קבוצה של עצמאיות כמוך, שיכולות לתמוך זו בזו בשעות משעממות מדי
  • היכרות קצרה עם סגנונות אישיות כדי שיהיה לך קל יותר להסתדר עם מגוון סוגי לקוחות שיעבדו איתך

 

אוהוהומממ... יש עוד איזה בונוס נחמד במיוחד ואפקטיבי מאוד שהכנו לך פה : )

 

תקבלי פרסום אונליין של כל הפרטים עלייך, כולל המלצות, עם טופס שיפנה אליך אנשים רלוונטיים.

 

במשך 3 חודשים פשוט תוכלי להפנות לקוחות לדף שלך, כדי שיתרשמו וירצו לעבוד איתך.

מה ייצא לך מהתוכנית הזאת?

 

1.

תוכלי לנצל, סוף-סוף, את כל מה שלמדת ותשתמשי בדברים שהתמקצעת בהם

(ההכשרה מתמקדת במה שכבר יש לך ואיך להשיג לקוחות עם הנתונים הקיימים)

 

2.
תדעי מה זה שיווק, איך משווקים ומה הדרך שהכי נוחה לך לשווק
(פשוט כי אין טעם שתשווקי את העסק שלך באופן מאולץ ובתחושה רעה...)

 

3.
נכין יחד דף שמפרסם אותך ככה שתוכלי להפנות אנשים שמתעניינים במה שיש לך להציע
(כי הרי בסופו של דבר שתינו רוצות שלקוחות רלוונטיים יגיעו אלייך בפועל)

 

כמה זה עולה?

פשוט. המחיר המדויק שיאפשר לי לתת לך את מקסימום האפשרות להשיג לך לקוחות משלמים.

הרי בינינו, התכל'ס של התוכנית היא כי רצית לקוחות כבר עכשיו ומיד, שתוכלי סוף-סוף למצות את הכישורים שלך ולא לרדוף אחרי לקוחות כל היום.

זאת הסיבה שאני לא מחפשת פה תוכנית הכשרה המונית אלא קבוצה קטנה שאוכל לאפשר לה משוב יום-יומי. הניסיון מוכיח שהתמדה עושה פלאים גם אם ממש נתקעת בקיר. אני פה כדי לוודא שהבנת מה צריך ושאת מצליחה לעשות את מה שאת טובה בו באופן שיאפשר ללקוחות לבחור דווקא בך.

 

איך מתנהלת הלמידה?

 

הלימודים מתקיימים אונליין. אצלך בבית. ביחד ולחוד. יש חלקים שאת לומדת בעצמך ויש חלקים קבוצתיים. 

אחת לשבוע נפתח לך שיעור לצפייה הכולל הסרטה, תמלול בקבצי PDF ומשימות תרגול חסרות רחמים.

בנוסף, ישנה קבוצה במייל שבה את מעלה שאלות, שיתופים ושאר ירקות.

 

התוכנית כוללת:

סרטוני למידה, קבצי סיכום להורדה, קבצי עזר לעבודה מעשית, ומשהו ששום תוכנית אחרת לא נותנת: הבטחה ללקוח משלם! לא תרגולי דמיון על אילו וכאילו. אני  עובדת איתך ביחד על השגת לפחות לקוח אחד.

אה, ויש גם קבוצה סגורה שמאפשרת לך לשאול ולהיענות ולראות מה האחרות שואלות ונענות וככה ללמוד מחכמת ההמונים שעוברות יחד איתך את התהליך. כולן עוזרות לכולן, חוץ מהמעקב האישי אחרי ההתקדמות שלך כדי שתהיי בטוחה שאת מוכנה להשתלב בעבודה מיידית.

רגע, זוכרת שיש לך גם פרסום אונליין במשך רבעון? ליטוש הטקסטים לפרסום, חוות דעת מדויקת לגבי הבידול שלך מקולגות אחרות (זה לבד שווה אלפי שקלים...) ושליחת לקוחות אלייך.

 

מתי מתחילים?

ביום שלישי, כא בסיון ה'תשפ"א (01.06.21)

כדי שתגיעי אל החופש הגדול כשיש לך כבר לפחות לקוח אחד, בעזר השם

 

 שימי לב שלאחר 4 שבועות את כבר מסיימת ללמוד ועושה הכל בפועל!

זה אומר שבשבוע החמישי כבר תוכלי לקבל לקוחות חדשים, ולנצל את זה שיש לך תמיכה לכל שאלה או בעיה שמתעוררת במשך שבועיים נוספים. לוקסוס שמאפשר לך לכסות את עלות התוכנית מהר מאוד.

כמה מהר?

נסי לחשב.

 

אם ההשקעה שלך בהכשרה המקצועית 'עבודה מהבית' היא 600 לחודש כפול 12 תשלומים, ועבודה עבור לקוח אחד יכולה להכניס לך לפחות 1,000-2,000 לחודש (חובה שתכניסי לפחות אלף לחודש! נעקוב אחרייך שאת מגיעה לזה!) - תוך כמה זמן תכסי את ההשקעה שלך? : )

 

למעשה, מספיק שבסופו של דבר תרוויחי אלף שקלים נוספים לחודש, וכבר כיסית את עלות התכנית + רווח. 

אבל… רגע.

אני יודעת שאת פה וקוראת את המילים האלה כי אין לך מספיק הכנסות. כי חיפשת להכניס כסף, לא להוציא. יכול להיות שהמשפחה הברוכה שלך צריכה כרגע כל שקל, וממש לא מתאפשר לך להוציא עכשיו הוצאות נוספות, גם אם זה ממש חיוני, וגם אם ההוצאה הזאת היא בעצם השקעה שהולכת להחזיר את עצמה, בעזר השם, בכפלי כפליים.

 

עכשיו תראי, בסיום ההכשרה את מקבלת פרסום ושיווק ללקוחות שצריכים אותך וגם ליווי לפחות לאחד כזה. 

הלקוחות האלה משלמים לך 1,000 ש"ח בכל חודש מחדש. וכמה את משלמת לי? פחות מחצי!

את משלמת רק 450 לחודש כפול 12 תשלומים.

כלומר - 

עוד נשאר לך בכיס 550 שקל בכל חודש. וזה, בהנחה שיש לך רק לקוח אחד.

מה יקרה אם תשיגי יותר מלקוח אחד?... 

 

 

ההשקעה שלך בהכשרה

כדי שתוכלי להתחיל לעבוד עם לקוחות חדשים כשאת עם מערך שיווק מסודר,

פשוט השאירי כאן פרטים ותוכלי להסדיר את התשלום.

למי זה מתאים?

  • למי שאוהבת לעבוד מהבית ומחפשת עבודה שמתאימה לכישורים שכבר יש לה
  • למי שמבינה שלהשיג אשת שיווק במקומה זה סיפור יקר מדי, ועדיף כבר לדעת להשיג לקוחות
  • למי שמבינה שבזבוז להחמיץ הזדמנות כזאת שבה מתחייבים להשיג לך לקוח משלם...

למי זה לא מתאים?

  • למי שיש לה רק מייל ולא מסתדרת עם קישורים
  • למי שחייבת חברות לצוות ותנועת אנשים סביבה תוך כדי עבודה
  • למי שבשום אופן וצורה לא רוצה לשווק את המוצר או השירות שלה, גם לא הכי עדין בעולם
  • למי שפשוט מעדיפה לשלם לאשת שיווק שתעשה את זה במקומה
  • למי שמעדיפה לשבת בחיבוק ידיים ולחכות שאביא לה לקוחות (לא... זה יקרה רק איתך ביחד...)

איך הקורס מתנהל?

  • יש את התכנים המוכנים - את צופה בהסרטה, קוראת את הקבצים הנלווים ומקבלת משימה יומית במייל
  • יש את המנטורינג - למענה על כל שאלה וכדי לתת לך לחוות את השגת הלקוחות בעבודה מהבית
  • יש את העזרה הטכנית - שיחה אישית איך בדיוק לעשות דברים שלא קל לך לבצע

מי זאת ריקי קפלן הדסמנית הזאת? 

 

מה זה השם המוזר הזה שבחרתי לי?

 

אז ככה – דסמנית היא שם של חפרפרת מזן נדיר.

בהתחלה חשבתי על השם חפרפרת,

אבל זה כבר כל כך נדוש וידוע…

הלכתי לחפור קצת, ומצאתי שיש זן נדיר של חפרפרת בשם דסמנים.

אני תמיד חופרת ומחפשת מה בדיגיטל יכול להתאים לציבור שלנו,

ככה שבחרתי לי את דסמנית בתור שם מייצג : )

 

במקום לדבר על שנות הניסיון שלי (17) בואו נדבר קצר ולעניין:

חרשתי כל מה שאפשר. גם כאוטודידקטית שלומדת דברים באמצעות ניסוי וטעייה וגם בתשלומים כבדים על קורסים מקצועיים. למדתי בניית אתרים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל אדוורדס (שהיום נקרא כבר גוגל אדס) שכולל גם פרסום בג'ימייל (כן, כן… תיבת הג'ימייל שלך מכילה מודעות בלשונית של 'קידום מכירות'. שמת לב?), קופירייטינג מקצועי, כתיבת תוכן שיווקי, פרסום באאוטבריין וטאבולה, ניתוח גוגל אנליטיקס ושימוש בו, הקמת רשימות תפוצה וניהולן, בניית משפכים שיווקיים הכוללים דפי נחיתה ודפי מכירה וקישור לסליקה שפירושו שהלקוח יכול להכניס כרטיס אשראי וזה יגיע לחשבון הבנק שלך.

בקיצור, אני עובדת בשיווק דיגיטלי.

 

רגע, אני לא אתיש אותך עם לימודים מייגעים של כל מה שלמדתי. מה פתאום!

 

פשוט ראיתי במשך השנים כמה לא קל להיות עצמאית, להסתדר עם שיווק ומכירות, ייצור ושירות לקוחות. חשבתי איך אוכל לעזור במקסימום לכמה שיותר עצמאיות והחלטתי להשיק את התוכנית שבשלב הקודם שלה יועדה רק למזכירות. לכן את פה : )

 

 

ההשקעה שלך בהכשרה

כדי שתוכלי להתחיל לעבוד עם לקוחות חדשים כשאת עם מערך שיווק מסודר,

פשוט השאירי כאן פרטים ותוכלי להסדיר את התשלום.

יכול להיות שרצית לשאול - 

האם יש בוגרות של הקורס שמרוצות ממנו?

כן. ברוך השם. הנה מה שמספרת תמי וינוגרד, מזכירה מוצלחת ויסודית במיוחד שמיד בסיום הלימודים עשתה פרויקט של הכנת למעלה מ-87(!) מיילים אוטומטיים לתוכנת רב מסר, צרפה קבצים לכל מייל אוטומטי, כתבה את התוכן של המייל בהתאם לקובץ המצורף וגם תזמנה לתאריך המדויק שבו זה צריך להישלח.

 

רוז הסבירה לי איך מעלים קובץ למסר, ואישרה שאני עושה נכון את כל השלבים,
נהניתי מהמשימות מאוד.
השילוב של עבודה רוטינית עם כתיבה יצירתית היה מקסים.

תמי וינוגרד

מה יקרה אם הלקוח לא יהיה מרוצה ממני?

מהרגע שהליווי הסתיים - האחריות עלייך. אם הלקוח לא יהיה מרוצה, אולי לא יחזור, לא ישלם או חלילה ישמיץ...

לכן מסמך תיאום ציפיות מסודר ומוכן למילוי מצפה לך כחלק מהכלים שאת מקבלת בתוכנית.

הקורס כולל ליווי שוטף בטלפון?

לא.

את יודעת למה?

כי היות שהזמן שלי מוגבל, אצטרך לתמחר לך את הקורס במחיר יקר מאוד כדי שיכסה על כל זמן השיחות. למה מגיע לך לשלם יקר מדי?

אם וכאשר קשה לך להבין איך לבצע דברים שחייבים לדעת -

בשביל זה יש לך תמיכה טלפונית ממוקדת פעם-פעמיים בקורס.

מי אומר שהמידע בקורס ובתמיכה במייל יהיה מספיק ברור?

שאלה נהדרת.

יודעת מה? במקום שאני אענה עליה - בואי ניתן ללקוחה שלי לתת את התשובה.

הנה:

"אני אישית חושבת שהפורמט שלך, של התייעצות ותמיכה במייל מאד מוצלח, בעיקר בגלל הזמן שהוא מספק לעיכול אחרי כל תשובה והאפשרות לשאול שאלות נוספות. למשל, אחרי המייל הראשון שכתבת לי היה נראה לי שהקפנו את העניין, אבל אחרי כמה דקות כשחשבתי על איך אני מיישמת את זה למעשה – קלטתי שיש עוד כמה דברים לברר, ואח"כ שוב ושוב … והיו גם דברים שפתאום נזכרתי בהם, או שעברתי שוב על המיילים ועלתה לי נקודה נוספת. ומבחינת הייעוץ שלך – את כותבת את הדברים בצורה מאד ברורה, מסודרת ומקוטלגת לשלבים/כללים, באופן שאני מאמינה שבעת הצורך פשוט אוכל לפתוח ולחפש את השורה המתאימה בקלות. בואי נאמר שאם הייתי משווה את זה לשעה-שעתיים של ייעוץ טלפוני, אז בוודאי שייעוץ במייל לאורך הזמן הזה לוקח בגדול. שוב, כי יש כאן את העניין של השאלות שמתעוררות אחר כך, או כשמנסים ליישם, והן מקבלות מענה. גם בייעוץ פרונטלי אני חושבת שלא הייתי מצליחה להעלות את כל השאלות בשעה, לא כי הן לוקחות הרבה זמן, אלא כי פשוט לא הייתי חושבת עליהן תוך כדי דיבור. אני חושבת שזו נקודה מאד משמעותית, כי הרבה פעמים אחרי ייעוץ מרגישים החמצה כזו מסוג 'לא העליתי את זה' ו'שכחתי את זה'… וכאן זה פחות קורה, כי יש הזדמנות ארוכה יותר בשילוב של רווחים לעיכול."

רייזי גרינבוים

כתיבת תוכן וכתיבה אקדמאית

 

ואם לא תשיגו לי לקוח משלם תוך 65 יום מתחילת התוכנית?

תוכלי להצטרף לסבבים נוספים של התוכנית עד שתשיגי לפחות לקוח משלם אחד. 

למה שלא אתן לך החזר מלא?

כי אני לא רוצה שתשבי בחיבוק ידיים ותגידי 'תביאי לי לקוחות'....

לא. זה לא הולך ככה.

אלמד ואנחה ואעזור ואשלח לך מיילים ואתן לך לצפות בעוד דבר ובעוד דבר - 

אבל אם תשבי ותבהי בחומר במקום ל י י ש ם  I'm sorry.

אפשר לעזור רק למי שמשתתפת ועושה ופעילה.

מניסיון, כשכואב בכיס - פועלים טוב יותר.

אם תפחדי שאת הולכת לזרוק לפח את הסכום שהשקעת וגם תישארי בלי לקוח -

תשקיעי מהיום הראשון בכיוון הנכון.

מצדי, אעשה הכל כדי שכבר ביום הראשון תקבלי רעיונות טובים ודרכים לביצוע איך להשיג לך לקוחות.

משם? אפשר תמיד להאיץ יותר.

לא אכעס עלייך אם תשיגי יותר מלקוח אחד תוך 65 יום : )

 

מה לקוחות מספרים ככה בקצרה?

"ריקי, עזרת לי ממש!!

החידוד שלך נתן לי המון כיווני חשיבה!

תודה ענקית!!"

איטה ברינסקי

 

"נחשפתי לראשונה לתכנים שלך ואני חייבת להודות שאני מוקסמת"

שרה פרנקל

 

"ריקי, הדברים הונחו על השולחן בצורה בהירה ומובנת, ובהחלט עזרו לי להכניס כמה חלקי פאזל למקומם. אין ספק שעשית לי הרבה עבודה עכשיו..."

נירית מן

 

"אני אוהבת את השובבות הזורמת שלך, וניכר הידע המקצועי שלך. אין מה לדבר. הוא ייחודי".

מלכה זיכרמן

 

"העסקתי מתכנת כדי לבנות את האתר שלי, ואחרי ששילמתי לו על הבנייה, שילמתי גם על קידום האתר בגוגל (2,000 + מע"מ כפול 6 חודשים). לא הרגשתי שיצא משהו מזה ששילמתי על קידום האתר. לא פניות ולא קניות. אבל מה שקרה כשהתחלתי לעבוד איתך, מראה תוצאות".

 

פערי אויש

מה מספרות בוגרות הסבב הראשון  של התוכנית, שנקראה 'מזכירה מהבית' 

(הכיל חומר קצת שונה, אבל כיוון לאותה מטרה: להשיג לקוח)

"יש לי לקוחה קבועה - ציירת, שביקשה 10 שעות חודשיות, ועוד לקוחה פאנית, שלוקחת אותי בזמני עומס, ועוד מתווך שצריך 4 שעות חודשיות".
תמר גשייד



בהתחלה היה קשה לי "להכנס לענינים", כי בעלת עסק שהספיקה לעשות המון בחיים שלה, שיתפה אותי בהסטוריה, בהווה, ובחזון ביחד.
אבל ככל שעברו הימים הוכחתי את עצמי שאני מעבירה את התכנונים לפסים מעשיים:
מספקת מידע ללקוחות - מתוך הזדהות עמוקה עם המוצר ויכולותיו,
מדובבת אותם להגדיר את הצורך שלהם - כדי להגדיל מכירות,
מתעדת שיחות בתמצות - לצורך המשך הקשר
מייעלת תהליכים ומייצרת נהלים - לשקף ללקוח את העשיה ולהרגיע אותו שהכל בשליטה,
ובעיקר מקילה מהעול הרובץ על בעל העסק.

תמי וינוגרד



למדתי לתת ללקוחות שלי ראש שקט, פניות להיות יותר טובים במה שהם, סדר ותיקתוק עבודה, רעיונות לייעול מדי פעם :)
במסגרת העבודה שלך היום אני כותבת מיילים מפצירה באנשים לבצע את המוטל עליהם, מכנסת אנשים לפגישות, ומשדלת אותם (באמצעים אדיבים למדי) להוציא את כרטיס האשראי שלהם..
ויש עוד דברים כייפים :)

את הדברים הלא כייפים אני מדחיקה קשות. כך שאם תשאלו אותי? הם אינם...

רוז אדלר



לא יכולתי לחכות עם ההערכה העצומה לריקי
על הקורס הנפלא שעוזר לי מאד בעבודתי כמזכירה של מעצבת פנים
שלוקחת עבודות פרטיות ומעבירה קורסים (העבודה הפכה לקלה בהרבה בגמר הקורס)
אני נדהמת כל פעם מחדש, איך הקורס נגע בכל הנקודות החשובות.
המלצתי וממליצה הרבה....

אסתי שיליץ

ההשקעה שלך בהכשרה

כדי שתוכלי להתחיל לעבוד עם לקוחות חדשים כשאת עם מערך שיווק מסודר,

פשוט השאירי כאן פרטים ותוכלי להסדיר את התשלום.

נשארה לך שאלה שלא עניתי עליה?

פני למייל: hamazkirot@gmail.com ואענה לך אישית.

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.